Friday, November 9, 2012


Suka kami ucapkan jutaan terima kasih kepada Perdana menteri dan meneri kabinet kerajaan Malaysia yang sudi menyambut rombongan kami yang terdiri daripada penduduk Kepong dan Kampung Kasipillai. Kujungan Kami Ke rumah kediaman rasmi Perdana Menteri adalah sesuatu yang sangat mengembirakan.
Kami dapat bersalam dengan PM dan menteri menteri kabinet .Persedian untuk program bermesra dengan rakyat yang dianjurkan pada tahun ini adalah sangat memuaskan.Orang tua dan orang kurang upaya di angkut oleh kereta buddy ke depan rumah kediaman PM,mereka juga diberikan duit rakyat.
Sambil memakan bisket yang dihadiahkan ,kanak kanak dalam romnongan kami memuji Dato Seri Najib sebagai Perdana Menteri yang sangat bagus dan isteri nya seorang yang gadis yang sangat cantik.
Selain dihidang dengan pelbagai makanan ,kami juga menyaksikan hiburan lagu dan tarian bersama Perdana Menteri dan orang kenamaan yang lain seperti Tun Dr.Mahatir.Yang memeranjatkan dan mengharukan kami ialah Perdana Menteri memandu kereta buddy untuk menghantar Tun Dr. Mahatir ke tempat jamu selera untuk merasmikan upacara pemotongan KeK.
Kami sungguh tertarik dengan pemandangan Putrajaya dan Infrastruktur disana yang dibina secara sistematik.
Kami harap dapat mengunjungi Ke Putra Jaya tahun depan untuk
bersalam dengan YAB Dato Seri Najib.Kali inikita juga akan bersalam dengan YAB Dato Seri Najib.Kali inikita juga akan melawat ke Taman Wet Land untuk melihat Panda ,lambang Persahabatan baik Negara China dengan Malaysia.Kami percaya kedatangan dua ekor Panda ke Putra Jaya akan meriohkan suasana Putra Jaya dan Justru menjadikan Bandar yang terkenal diDunia.
Visit to PM House.jpg

No comments: